Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Älskar mitt jobb och onsdag :-)

Av sandra karlsson - 25 april 2010 19:49

Hej såg att det vart en del inne och tittat på min blogg och jag förstår samtidigt om ni tröttnar men jag har haft så jäkla mycket att göra och har så mycket jag skulle vilja dela med mig utav men jag hinner och orkar tyvärr inte att berätta allt här nu. Men jag kan säga som så att jag är i ett stadie i mitt liv just nu där jag känner att jag mår som bäst på mycket länge.. EN UNDERBAR känsla allt verkar gå min väg...


I helgen nu så jag jag stått på en mässa i Alingsås för vårt jobb. Det är olika företag och utförare i kommunen som vill marknadsföra sig på ett eller annat sätt och jag kan säga att jag är mer än nöjd och det hoppas jag chefen kommer att bli på måndag också.. Ta gärna et titt. www.Alingsas.se och klicka in på bodagarna så ser ni vart jag hållt hus lör och sönd 10 -16 :-)


I fredags var jag ÄNTLIGEN och tittade på min nya skatt hm bil alltså och jag blev så nöjd så jag ryser i hela kroppen och längtar som ett barn på julafton tills jag får hämta den på onsdag.. Det blev en skoda fabia årsmodell 2010 för 129,000:- och den har bara gått som testbil så mätaren visade bara 5 mil innan vi fick prova den.. Jag blev frälst på en gång så nu är den snart min efter att den fått lite skyltar och en svensk intument panels text. Nu skall jag ta å lägga mig på soffan och bara slappa men ni skall få scrolla ner och titta.. kram..


Min skatt...



 
 
Carro-The Lantismamma

Carro-The Lantismamma

26 april 2010 00:17

Vad härligt att att allt går så bra i ditt liv nu. Skön känsla:-) Jättefin bil du snart skall få hem! Ha det fint!!

http://thelantismamma.blogg.se

 
Ingen bild

Regina

26 april 2010 16:51

Å vilken fin bil du har köpt=) och det var kul att träffa dig igår en lite sväng=) hälsa familjen kramar Regina

 
Ingen bild

Frida

26 april 2010 17:37

Tcker de är bra att de går som på räls för dig min vän, De är du värd!!! Många kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har ...

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards