Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Rubrik saknas

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har vart händelserik. Har vart borta från jobbet i 2 dagar och när jag öppnade dörren till mitt kontor så HOPPADE lapparna på mig kändes det som *hahah* kul när man är saknad. Så min dag har väl i stort sett vart att sitta med en lur klistrad vid örat för att styra upp saker och ting, men ojojoj va kul det är.


Mina pojkar hade premiär på morgon dagis och fritids samt eftermiddags svängen och dom båda kom hem med ett leende på läpparna och inte heller så trötta å griniga som jag trodde så det kommer nog att bli suuuper detta :-)


Nu skall jag och sova för klockan ringer 5.30 i morgon *suck* Ha en trevlig dag i morgon för det kommer jag att ha.. Några möten skall jag på, med en himla massa goa människor..


Just det, det surrades om att årets första snöflinga dalade över Vedum i dag....Tur att jag satte på vinter däcken i dag då :-)


                                        


                                                  Natti Natti

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Av sandra karlsson - 22 maj 2010 19:36

Hej sitter på altanen och dikterar lite nu i kväll. i dag har det vart en HEKTISK dag med alla ungar :-) Visst älskar man dom små knyterna men när dom inte lyssnar för 5 öre det minsta eller skall spela ut en till sin spetts då är det fasiken inte ro...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards