Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39

Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min sida så jag tänkte ta och presentera mig lite lätt och snabbt..


Jag heter sandra karlsson född 79 bor i Vedum med min lilla familj som består utav.


Min man Björn sen 10 år

Dotter Cecilia 12 år

Sonen kristoffer 8 år

Och minstingen Hampus 4 år med dessa åldrar är det myyyycket aktiviteter i familjen karlssons liv kan jag säga..


På vardagarna jobbar jag som teamledare och gruppansvarig på Attendo care i alingsås ett privatägt hemtjänst företag.. SUUUPER kul. ( Jag varierar både vården och kontoret :-)


Min man jobbar som isolerare tillsammans med min pappa och några bröder. faktiskt så började han där i går så nu hoppas vi att det skall gå väl.


Denna familjen väldigt sport intresserad då och det är fotboll för hela slanten. Skall jag vara ärlig så är jag inte så med i dessa svängar utan det får Björn och Cilla fixa. Björn tränar Vedum F 12 och där inkluderar min dotter.


Kristoffer spelar han också och är det inte fotboll så är det scouter, laxar eller tonfisken(kyrkgrupper) Tro nu inte att vi är troende men Kyrkan är en stooor grejj här i Vedum och det är på ett sätt ganska kul :-)


Minstingen han har kyrkans barntimmar och skogs knytte så han har allt lite han med. Med hans tid lär väl komma :-)


I dagarna 4 har jag legat nerbäddad i soffan då en förkyllning kom och knackade på och jag öppnade dörren *suck* men peppar peppar så tror jag att den blåste bort ganska fort för i morgon skall jag tampas med jobbet igen. Börjar dagen med schema planering och sen är det möten med olika roliga människor i Alingsås kommun och min nya Chef *haha* tror jag, med henne vet man aldrig  :-)


Nu stannar jag här och låter er smälta detta första inlägg.


kram på er alla så ses vi i morgon...


Ja denna fina fina bild fixade min underbara dotter på mig i dag..

snällt va????

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards