Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Måste inför resan...

Av sandra karlsson - 11 maj 2010 09:49

                                   


Hej nu är jag här igen, Känner att jag måste bli bättre på att skriva för att kunna behålla mina trogna läsare. Ser att en del är inne och läser i allafall och det är ju kul. Roligare om ni ville lämna en lite tazz när ni går också..                   

I dag har jag bestämt att jag skall koppla på min viktklubb igen. Började SÅÅÅ himla bra i höstas och gick ner så mycket på ett jätte bra sätt och tempo men sen så segnade jag till och har gått upp en del av dessa avrunna kilon så nu känner jag själv att jag mår kasst i kroppen och vill verkligen komma tillbaka till ruta ett igen och få allt i balans.. Att det skall vara så svårt att lägga band på sig. Men nu är det ju så att vi skall åka till öland en vecka i sommar och då vill man ju  inte se ut som en halv flodhäst.. SÅ NU SKALL jag slänga alla olika orsaker till att äta och icke träna i en sopsäck på tippen och börja om.. Mitt mål är 1 kg i veckan och skulle detta funka vilket jag VET att det gör med viktklubb så innebär det att jag skulle tappa ca 12 kg tills vi skall åka i början på aug..



I dag skall jag åka och göra ett röjj på jobbet igen mellan 12-15,30 ca lite udda tid kanske men jag skall ta lite städ som behövs nu innan helgen så det blir en kort men svettig arbets dag :-) 2 städ är inte toppen kul men så är det..

I kväll när jag kommer hem så skall vi slänga lite gött på grillen tillsammans med min vän och hennes lilla pojk skall bli så gött.. Vist är det nått spec med grillat.


Nepp nu skall jag fixa lite inför dagens syslor men vi hörs i kväll kanske.. kramizzz.. Skall försöka bli bättre på att lägga ut lite roliga bilder...

 
 
Ingen bild

din lackla vän

11 maj 2010 13:55

Känner precis som du! Jag mår bara såååå gött just nu....Du är helt otrolig min lilöla lackla vän, puss på dig.kramizzzz

 
Monica

Monica

11 maj 2010 15:07


Visst är det jobbigt att lägga band på sig! Jag försöker själv gå ner några kilon, men det går ju så där... just motionsbiten har jag väldigt svårt för... och att säga nej till läsk. Kul att du är tillbaks på bloggen igen.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
Carro-The Lantismamma

Carro-The Lantismamma

11 maj 2010 21:43

Här kommer ett tassavtryck från en annan flodhäst;-) För det är så jag känner mig nu;-) Bara en månad kvar dock tills bebben har beräknats komma ut;-) Ha det toppenbra nu! Du kommer fixa det här med vikten! Kram Carro

http://thelantismamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har ...

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards