Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

måndag då....

Av sandra karlsson - 17 maj 2010 09:31

Hej nu var det måndag igen och en ny vecka med nya utmaningar. Den första har jag nyss vart och gjort och det var att ta skorpan till vetten för att ta bort sina stygn efter operationen på magen och det såg så bra ut. Så nu får vi hoppas att vi får hålla oss i från vetten ett tag. Sedan skall jag köra min man till Vara för han skall till arbetsförmedlingen och diskutera.

Sen är det raka vägen hem och städa på den lilla sonens rum som ser ut som att orkanena gått över den delen av huset och snurrat ordentligt kan jag säga..*haha*

Skall försöka få lite mera sömn i mina ögon också för jag är fortfarande såååå trött fast jag sovit super hela natten, fattar inte detta.


Sen i eftermiddag skall jag hämta Annelie i Vara och lämna mina pojkar där för jag och Annelie skall ju ut och äta i Alingsås. Det kommer bli en tripp till kina restaurangen *mumma*


Efter det så får vi se va kvällen har att bjuda på. Cilla och Björn skall på match igen så deras kväll är ju räddad i allafall. 


Nu skall jag ta å fixa i ordning och sedan åka med mannen till Vara..


Ha det så bra så hörs vi i kväll... KRAMIZZZ..

 
 
Ingen bild

maken :)

17 maj 2010 22:00

I Löv u baby!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har ...

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards