Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

En tung dag...

Av sandra karlsson - 18 maj 2010 20:20

                                


Hej i dag har vart en sån där dag när man helst inte ville gå ur sängen det minsta. Allt har vart så tungt så tungt och det känns som jag verkligen har behövt dra mig fram på jobbet. Fattar inte hur jag kan ha blivit så trött men det har nog vart en hel del det sista med både jobb, aktiviteter och annat och jag har ju tyvärr VÄLDIGT svårt att varva ner mellan varven även om jag känner att jag skulle behöva. Mitt enda sätt att varvar ner är nog att åka bort och bara vara men det får väl bli en annan gång i ett annat liv :-)


Annars i dag har det igentligen inte hänt så mycket jag har jobbat 7-16 och min dag har bestått både utav omvårdnad, städ och inköp. Sen när jag slutade så hämtade jag syrrans mini Simon som skulle vara hos moster ett par timmar i kväll för storebror Liam skall bli stora killen till hösten och börja i förskole klassen så dom skulle ha träff i dag. Och det vill man nog ha utan Simon.


När vi hade ätit middag så kom kompisen med sina 2 barn och vi smaskade lite på jordgubbar och glass och pratade skit och skrattade som vanligt. Sen var det daxs att fixa lite i hemmet efter dom åkt och natta den minsta pojken.


Så nu håller lugnet på att lägga sig i Vedum och kvälls tröttheten kryper sig sakta på. Så när Simon åkt hem och den stora pojken har laggt sig skall jag ta en lång varm dusch å sedan bara sätta mig i soffan och slappa med mitt täcke och kudde.


Jag har kommit i en period där jag börjat tröttna på saker i mitt hem så jag vill ändra om. Tyvärr så är jag sådan att jag inte kan nöjja mig med lite åt gången utan jag vill fixa ALLT direkt så nu är det rummet som vi skall börja med i allafall. Ny bokhylla och platttv och datahörna och bord samt andra överdrags klädslar till sofforna. Allt skall vara ljust. ( skall försöka sätta ut bilder på det jag vill ha). Sen i köket vill jag har vita möbler för det är så rent och fräscht och det lyfter upp små ytor lite mera tror jag än mörkt och svart.. Får tillbaka så mycket på skatten i år så jag antar att jag skulle kunna fixa allt detta på en gång om jag bara har tålamod att vänta. Sen sålde vi ju vår gammla bil och dom pengarna väntar vi också in samt lite annat så snart blir det nog som jag vill :-)


Nepp nu skall jag ta och försöka hitta bilderna till er men ha det bra så länge...


KRAMIZZZ...








Detta vill jag ha.. Soffan ovan har jag en 3:a samt en 2:a i svart.



Har tyvärr inte hittat nått bra matbord ännu...

 
 
Monica

Monica

26 maj 2010 15:07

O, blir nog jättetjusigt!

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har ...

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards