Alla inlägg den 29 april 2010

Av sandra karlsson - 29 april 2010 07:39

Sitter nu hemma hos mamma och pappa och slappar efter dagens jobb pass som blev mellan 11-22. Det blev ganska långt och intensivt men mycket lärorikt. Våran supersöta samordnare är tyvärr hemma och känner sig lite krasslig så jag fick frågan av våran chef om jag skulle kunna tänka mig att ta över planeringen och alla andra detaljer ett par dagar tills våran ordinarie kommer tillbaka och självklart ville jag det. Alltid kul att ha lite andra uppgifter och erfarenheter i rygggraden :-) Inte ta över det med stora bokstäver utan bara se till att saker och ting rullar på och göra lite ändríngar i schemat och planera så dagarna rullar på.


I dag var den STORA dagen som jag väntat på i flera dagar. JAG FICK HEM MIN BIL och guuuud vad jag gillar den alltså. Det är ju änna en stor skillnad på att köra en skoda 2010 och en ford 1999 * haha*  så jag är så supernöjd och gråter inte över en enda krona. Det enda nu vi skall köpa till är ett lastgaller för det vill jag ha både för skorpans skull (hunden) samt för säkerheten i bilen.


              



På tal om skorpan våran voffsing så skall hon in och opereras på måndag. Dom upptäkte en juvertumör på henne när vi var inne för första kontrollen för hennes epilepsianfall och nu på återkontrollen så hittade dom flera små samt på det ena provet hittade dom någonting som inte såg helt bra ut. Så på måndag klockan 08,00 skall hon lämnas i vettens händer. Jag vet att det är en stor risk att söva hundar med Ep så lite känns det allt i magen. Men vi får hoppas och be att det skall gå bra iallafall.



Nu skall jag ta och vila mina hjärnceller för klockan ringer i morgon igen för ett nytt jobb pass klockan 7-16 men vi hörs i morgon antar jag kram på er alla..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards