Alla inlägg den 1 april 2010

Av sandra karlsson - 1 april 2010 22:29

En knasig dag på universeum.... 


Min dotter Cecilia


Min son Hampus.. 

  


 MIn son Kristoffer..


Min man Björn och barnens knäppa pappa ;-)


 Jag i egen hög person..      

Av sandra karlsson - 1 april 2010 21:23

Hej hopp i dag har vart ännu en dag på jobbet och den slutade klockan 16.00 och var lika trevlig som vanligt. Har så roliga arbetskamrater och chefer så man kommer med ett leende dir på morgonen då är det väl endå ett bra teckan på att man trivs va?


Efter jobbet tog jag mig en liten sväng om blomsterlandet där det fanns MASSA fina blommor å gissa om det va rena julafton för min som ÄLSKAR gröna saker. Med mig hem fick det bli lite småblommor som jag sedan skulle sätta i krukor till påsk både ute och inne. Och det blev ganska fint om jag får säga det själv... Enkelt men fint.. När jag kom fram till kassan så låg det 2 st häxor där och tittade på mig så dom fick följa med hem dom också *hihi* min man blir tokig på mig men jag älskar verkligen inredning å alla högtidsdagar å vill pynta å grejja för barnen DET ÄR SÅ KUL. Så nu hänger häxorna i min egenskapta lampkvist i taket i tv rummet...


Jag ock pojkarna skulle gått ut i skogen i dag och plockat lite påskris men det regnade en hel del här på eftermiddagen så vi får ta det i morgon i stället. Jag valde då i stället att pallta på mig lite skräpkläder och rensa å städa på trädgåren och altanen vilket också behövdes nu efter vinterns alla bravader. Kan ju säga som så att det var inte mycket hela pinaler kvar efter kylan. Har en damm ute med krukor osv runt om kring som hade spruckigt och lampor vi dammen som hade kraschat så nu får det bli en tripp till närmsta trädgårds handel så småningom och förnya lite saker 


Nu sitter jag i soffan efter att ha städat fint både inne och ute och bara njuter.


I morgon är det teater som gäller. Det är en barnteater som visas här i Vedum och den spelas utav skolungdommar och vuxna och den har temat påsk så jag har bokat 3 biljetter så jag och pojkarna skall gå klockan 11. Efter det skall vi till Alingsås och gratta min mellan bror som fyller 20 i morgon... Sen får vi se va dagen har att komma med efter det..


Nu skall jag ta och sätta mig pch bläddra i en bok som jag började att läsa i går..


Ha en underbar kväll kram

Min underbara son Hampus som han gick till dagis i går...

 Min nyiköpta häxa nr 1

  

 Min andra sötnos..

  


 MIn super data som jag bloggar med 10" bara men såååå bra...  



























































Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards