Alla inlägg den 12 april 2010

Av sandra karlsson - 12 april 2010 10:23

                                         


Har haft ett ett litet blogg avbrott som ni säkert märkt men det har var så mycket här i helgen. Vad har hänt då. JOOO barnens farfar och min svärfar har vart här från Nynäshamn och han har hjälp oss med diverse saker så som att tex lägga en matta på altanan och det blev såååå fint. Nu fattas det bara lite blommor och småplock också så är jag mer än nöjd.. Altanen är nämligen mitt smultonställe så fort solen och värmen tittar fram så det skall vara hemtrevligt och mysigt ut i fingerspettsarna :-). Vi har dock en damm som är nergrävd på gräsmattan men den skall vi ta upp för den sprack i vintras så det var inte mycket att bygga på och våra fiskar som bodde där i har tyvärr lämnat jordelivet så vi har bestämt att vi inte skall ha några flera.. Så nu håller vi på att titta på lite andra alternativ..


Jag har vart ledig nu i 3 dagar och jag kan ju inte sticka under stolen men att det vart skönt men va rastlös men blir :-) så i dag knackar verkligeheten på igen och jobbet kallar 16-22 det skall bli rätt skönt att komma tillbaka till våra små godingar eller små och små 75 plus men endå *hihi*        


Nu sitter jag ute på altanen och bloggar med en kopp kaffe och det är sååå underbart tänk va mycket gladare men blir när solen skiner..

I dag har jag startar om min viktresa så nu skall jag ner mina kilo igen.. Har satt mitt mål nu på 5 kg på 5 veckor och det stora målet är att tappa 20 kg till, sedan får vi se. Har hitills tappat 10 kg och det var utan några som helst problem så det skall nog gå lika bra nu bara man är bestämd.


Nu skall jag ta och fixa med lite lunch och bara njuta resten utav min lediga tid.


Ha en underbar dag allihpa så hörs vi i morgon...


Kram..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards