Direktlänk till inlägg 14 april 2010

En reflektion BARA...

Av sandra karlsson - 14 april 2010 09:55


Hej i går när jag satt i bilen på väg till jobbet så var det en tjej i en  bil j''''''l framför mig som satt och kastade ut en cigartett. Då funderade jag för ett snabbt ögonblick på hur det skulle kunnat sluta om jag eller nån annan hade en liten bensinläcka på våra bilar. FATTA INTE HUR RÖKANDE FOLK tänker i bland.. Inget ont om att dom röker för det är upp till dom men att slänga ut fimpen på vägen där det ligger både det ena å det andra utsläppet det kan jag däremot inte fatta. Uppenbarligen nu så hade jag ingen läcka för både jag å bilen kom fram men nästa gång kanske det slutar värre.


I dag skiner solen åter igen och man kan ju inte annat än att njuta. I går hade vi grill premiär här hemma med kompisen och hans 2 barn det va riktigt mumma så nu har man änna fått mersmak på sommaren :-). I dag blir det dock ingen grill för mig för jag skall jobba så det får väl bli att slänga i sig nått havfabrikat som vanligt eller ta med några eminenta ostmackor. Jobbar 12-22 i dag och det är ju onsdag så det betyder osndags akivitet med sång och fika.


Just nu sitter jag och kollar runt lite på nätet för vi har bestämt att vi skall köpa oss en ny bil om allt går vår väg hos banken på fredag. Tror ju inte att det skulle vara nått problem att få låna lite pengar till det för vi har ju dealat med dom förr å fixat det galant.. Har nu tittar på en skoda variant och det kommer att bli en sån men det är inte rikigt bestämt vilken sort ännu. Tänkte jag skulle svänga in på Skoda i dag och hämta lite broschyrer så man kan sitta hemma i lugn och ro och titta.

  Något sådan kommer det att bli.



Nu skall jag ta å städa av lite här hemma och sen förhoppningsvis hinna sitta ute i solen 10 min och dricka kaffe innan det är dax att åka till jobbet..


Ha en toppen dag allihopa blogg läsare..


kram...

 
 
Ingen bild

Frida

15 april 2010 19:43

Den blir väll bra till er. Hoppas ni har de bra. Kramiz på er

 
Carro-The Lantismamma

Carro-The Lantismamma

16 april 2010 11:04

Att bara röka i bilen tycker jag är så äckligt. För mig är det en speciell typ av människor som gör det... Ha nu en fin helg!! Kram Carro

http://thelantismamma.blogg.se

 
Ingen bild

katte

17 april 2010 08:08

Bara rökning i bilen är äckligt tycker jag personligen, och har också haft samma tankar när man ser en fimp komma farandes på vägen... ha det gott! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har ...

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards