Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Rubrik saknas

Av sandra karlsson - 6 april 2010 20:57


                                                                    

                 

Hej jag känner mig ganska trött och sliten det har vart VÄLDIGT mycket jobb (INGET ONT OM MITT JOBB) och mycket saker på kvällarna efter jobbet så jag känner att jag inte riktigt har orkat att blogga i den mån jag borde eller vill. Men nu tar jag mig en liten paus iallafall och rensar huvudet...


I dag ramlade min deklaration ner i lådan och jag kan ju säga att jag skrek högt av förvåning *hihihi* när jag öppnade kuvertet. Det stog att jag skulle få tillbaka en heeel del *JUHU*... Våran sommar är mera än räddad.. Den var ioförsig räddad innan också men nu kan det bli kanon verkligen..


I morgon är det onsdag igen och då är det daxs för min aktivitet på jobbet med mina damer och herre och då tänte jag att vi skulle ha lite frågesport om kungafamiljen och dess släkte. Det är ju faktiskt ett stort kungligt bröllop i år så det kommer väl till pass att friska upp minnet på deras bjudna gäster och släkte. Jag tycker det är jätte svårt att komma på vad man skall göra men det brukar ge sig i slutändan till det bästa. Det är ju igentligen inte så viktigt att man måste göra något varje gång utan det viktigaset är ju faktiskt bara att få prata och skratta och känna en gemenskap.


Jag måste läcka lite rolig info, eller jag tycker det är ganska häfigt iallafall vi har en äldre dam med i vår grupp och hon är mamma till en VÄLDIGT känd svensk skådespelerska det är lite roligt vet ej varför men ah man är ju lite knäpp..


Nu till något annat..


Jag är ute efter något fint till min trädgård. Jag hade eller har forftarande en plast damm ute som är nergrävd men våra stackars fiskar ville inte överleva vintertiden varken inne eller ute så står nu dammen tom och vi har bestämt att vi inte skall ha några flera fiskar och men jag ville endå göra iordning dammen med ny pump och så för att få en fontänliknande damm. Men så skulle min underbara man ta upp dammen ocgh redngöra den och då hade den sprukigt i botten på ett litet ställe och då går det ju inte att göra nått med den. Så nu har han lovat att jag skall få titta på något annat att ha där ute. Min trädgård är mitt allt på sommaren och det vet han där ute bor jag heeela dom soliga dagarna så då vill jag ha det fint och mysigt. Så min tanke är att gräva upp och bygga om och eventuellt sätta en önskebrunn med lite lampor och så för dom är såååå fina tycker jag men vi får se vad jag kan hitta..


Nepp nu ska jag ta och tugga lite kvällsis men vi hörs i morgon.. Ps skall klippa mig i morgon skall bli så sköööntt....


                                                 

 
 
Ingen bild

katte

6 april 2010 23:17

Kul :D blir det ny färg och frisyr nu? Kommer nog bli kanon.lycka till i morgon på aktivitetstunden. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har ...

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards