Direktlänk till inlägg 4 april 2010

Då var det gjort....

Av sandra karlsson - 4 april 2010 22:02

                                                           


Hej äntligen är mitt pass över som jag våndats så över i flera dagar. Har lixom funderat på hur det kommer att vara för barnen när jag jobbar bort hela påsken. Jobbade 7-14.30 och sen 16-21 i går samt 7-16 i dag. Men pojkarna hade tagit det bättre än jag trode dom var tyligen bara nöjda med att påskharen hade kommit på fredag natt och laggt ett ägg och att tjejkompisarna i huset brevid var ute å lekte med dom *hihihi*..


Jag fick i allafall lite påskmat när jag kom hem, Min underbara make hade fixat påskskinka,ägg,hemma gjord potatis sallad, korv och köttbullar, sill och lite annat smått och gott.. Sen hade visst haren vart hos mig också under dagen och lagt ett påskägg på min datorväska med tisslotter och japp jag vann hela 50 kr INTE ILLA VA.


I går fick jag en riktig vår eller snarare sommarkänsla det luktade grillat i många delar utav Alingsås å då är det sommar tycker jag *mmmmm* så nu bestämde jag att grillen skall fram till helgen.


I dag har inte hänt så jätte mycket. Jag jobbade 7-16 och sedan var jag och handlade en sväng, råkade få med mig lite fina krukor hem till trädgården och några fina stols dynor till köks stolarna men det vågar jag inte visa för min man för han blir tokig på mig *hihi* ÄLSKAR verkligen inredning och min trädgård så det går en del pengar dit på vår och sommar men, men lite måste man ju få unna sig eller hur... DET BLIR FINT :-) så i morgon efter jobbet skall det bli trädgårs göra lite snabbt, vill få ut trädgårds möblerna och fixa mina nya fina krukor. Sen klockan 17 kommer hela min tokiga familj hit till oss och skall äta påsk middag. Eftersom alla har jobbat å grejjat i helgen så tar vi det i morgon i stället då blir vi 15 st SÅÅÅ roligt men livat värre..


Nu skall jag ta och lägga mig och läsa lite för att se kunna somna gott men vi hörs i morgon kramizzz....

 
 
Carro-The Lantismamma

Carro-The Lantismamma

4 april 2010 23:37

Klaert du skall unna dig lite fina saker när du jobbar så mycket:-) ha det fint! Kram!

http://thelantismamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har ...

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards