Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Vad är sovmorgon?????

Av sandra karlsson - 31 mars 2010 12:09

Hej då var det dax att klicka lite igen. Tyckte inte det var längesedan man satt här och klickade ett nattinlägg. Tänk va nätterna går fort.


I allafall i dag hade jag åter igen tänkt att jag skulle få lite sovmorgon men icke som nicke telefonen ringde 8,15 och i andra ändan var det min älskde mamma som ringde och frågade om jag kunde följa med min minsta lillebror (17 år)till läkaren. Han har under en längre tid haft utslag och klåda på kroppen och i hårbotten och dom ger honom bara mer och mer mediciner och säger att det nog skall bli bra snart. HMMM ARG.. Så i dag skulle stora syrran följa med om slå näven i bordet och kräva ett prov på vadsomhelst. Sist han var där så sa dom att det ant var pälsallergi och att dom skulle göra sig av med sin katt MEN HALLÅ då vaknade jag till. Man kan väl endå inte göra sig av med en medlem hur som hels innan man ens vet om hon var boven. Så nepp.


I dag kom vi dit och jag sa att dom skulle ta prover iallafall och så blev fallet. Så nu skall vi vänta på dom svaren innan vi kunde gå vidare med något annat. Läkaren vi träffade i dag pratade om ev köld allergi så Robert som min bror heter fick lite recept på lite salvor och nya piller som han skall prova ett tag å se innan provsvaren kommer.


Nu sitter jag hemma hos mamma och känner mig som en ballong. Vi tog en liten snabbis till mc donlads och smällde i oss en kycklingburgar meny för mat behövde vi ju ha och snabbt skulle det går för han skulle till skolan och jag skall snart till jobbet.


På jobbet i dag skall vi spela bingo och fika jag å mina goooa tanter *AH* ej att förglömma vi har en farbror i våran lilla grupp. Jag brukar säga våran lilla tupp i hönsgården :-) *skrattar*


Efter jobbet blir det en tripp till affären och sedan hem till min pappa med en liten påskblomma kombinerad present. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på..


Just det i morse så lämnade jag en liten påskhare på dagis. Min lilla son Hampus skulle ut med dagis å påska i dag så han hade en vit kanin dräckt på sig SÅ JÄVLA SÖT om jag får säga det själv. LOVAR att sätta ut en bild i kväll när jag kommer hem till kameran..


Ha nu en underbar dag så hörs vi i kväll..kram

 
 
Ingen bild

sassa

31 mars 2010 12:29

håller tummarna för din bror...

 
paloma

paloma

1 april 2010 11:18

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag på jobbet! KRAM

http://paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har ...

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards