Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

natt inlägg.....

Av sandra karlsson - 30 mars 2010 22:35

hej nattens inlägg...


Hej i dag fick det bli ett sent inlägg känns ju nästan lite onödigt för det är atagligen inte så många som läser nu i kväll men men, skriva av sig kan vara rätt skönt endå och få rensa hövvet innan det är dax att dejta kudden...


Idag har vart en ganska stressig dag både på jobbet och hemma. Det började igentligen dir i morse när jag vakande. Hade tänk att vakna i lugn och ro och bara slappa på förmiddagen å grejja lite som vanligt. Skulle börja jobba klockan 12 var meningen MEN presis när jag hoppat i kläderna och börjat suga på mitt morgonkaffe så ringde telefonen och så va det kört *hahah*i ändan på luren var det mina goooa jobbarkompis som ringde å frågade om jag kunde hoppa in NU snabbt tidigare för vi hade fått en hastigt sjuk personal. Och så klart vad gör man inte, men hade jag vetat då det jag vet nu om dagen så hade jag nog tvekat *skrattar* jösses det gick i ett i ett i ett heeela tiden så jag var rätt mör när jag slutade.


Sen det värsta av allt. Vi skulle ha en snubbe hit som skulle demonstrera dammsugare och det gjorde han mycket bra inget ont om det, men det började med att det hela skulle ta 1-1,5 timma å det tog nästan 3 så redan där hade jag tröttnat ganska snart. visst dammsugaren var KANON och jag skulle lätt kunnat tänka mig en sådan utan att blinka MEN kruxet var det att notan stannade på 42000- och det ville jag ju inte riktigt förståss. Visst att min gamla lilla ROLFY behöver en ersättare inom snar framtid men det får nog bli en lite mera svensson klass på elgiganten eller liknande.


När han hade gått så började det att kurra på i magen för jag och Björn hade inte ätit nån middag .Skulle lixom fixa det efter försäljarens lilla demo som skulle vart slut 18.30 men då blev 20.30 så det fick sluta men den sallads rulle från vår pizzeria,

så nu ligger jag här mätt och belåten och bara njuter. Dock inte en dammsugare rikare men en magen määttare..


I morgon är det onsdag igen och det betyder onsdagsträff med mina pensionärer på jobbet. Så i morgon skall vi ha påsk bingo tänkte jag, det brukar vara poppis me bingo. Sen efter jobbet skall jag ta en sväng hem till min pappa som i dag fyller 64 år och gratta honom med en liten blomma och nått litet ting. Ett kort på barnbarnen brukar vara poppis så det får nog bli nått sådant..


Nepp nu har jag babblat så det räcker nu skall jag nannsa men vi hörs i morgon kramizzz...



 
 
Ingen bild

katte

31 mars 2010 11:48

Ja, det va ju jag då som fick åka hem...inge kul alls. Och ågren hade jag ändå, men just i den stunden, orkade jag inte tänka på det...mådde illa som f*n. Hoppas det gick bra ändå. kram

 
paloma

paloma

31 mars 2010 12:19

Halloj! Hoppas dagen nu blir bättre! Gud hade du dammsugrförsäljaren hos dig 3 timmar?? De är ju så skitjobbiga! Men med sådana priser måste dom väl vara envisa! Tack för de fina orden inne hos mig! Jo min son föddes i november 98 han gick bort 2003 då jg var gravid med min dotter! Hur många barn har du? KRAM

http://paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har ...

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards