Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Några timmar klokare...

Av sandra karlsson - 23 mars 2010 21:20


                                    


Japp i dag var den stora dagen som jag minns att man väntade på spänning på för några årsedan. När jag var liten så minns jag att jag varje år den 22 mars la mig innan solen knappt gått ner för att jag  skulle somna fort och låta dagen snabbt komma då man fyller år :-) OCH DEN DAGEN ÄR I DAG..... Hela 31 år...


Dagens paketlista

1 Ett stort blockljus av min vän Frida med familj...

2 3500:- till en bärbar egen data av min familj..

3 Trisslotter..

4 Toffifie choklad låda :-)

Sen är ju det stora kalaset i morgon då får man se .-)


Min dag har bestått utav jobb i all ära och många många grattiskramar på det. Guuuud va jag gillar mina gamlingar alltså dom är så goa och skiner som solar när man kommer bara det är en present som heter duga... I dag när jag kom hem så hade min underbara man och barn fixat med fika och ballonger gissa om jag blev glad och överraskad... Ballonguppsättning brukar ju annars vara min sak.. Sedan på min mat tallrik så låg det ett kuvert där det stog till mamma och min älskade fru och i där låg det JIPPI JIPPI JIPPI 3500.- som jag skall få spendera på en ALLDELES egen lite 10" data åhh gud vad glad jag blev då kan jag verkligen börja med mina recept och blogg på riktigt.. TACK SNÄLLA.....


I morse när jag åkte till jobbet så slog mig något i tankarna...Jag brukar sitta och fundera mycket i bilen på vägen ner. Inte på något spec igentligen men det bara pluppar upp tänkvärda saker. Så kom jag på JÖSSES min mamma var bara 38 år när hon blev mormor TÄNK om min dotter skulle följa mina fotspår då skulle jag bli mormor om 7 år HERREGUUUD så gammal är jag väl endå inte... Inte för att man behöver vara gammal som mormor men det känns såååå långt bort å det hoppas jag att det är.... Är det åldershormonerna som kommer nu tro *haha* hade ingen ångest vid 30 så det börjar väl krypa på :-)..


Gud höll ju på att glömma att tala om att jag i dag var med om det mest fina på alla mina födelsedagar.. Min dotter hade vart hemma hos bästisen julia som ALLTID och när jag kom för att hämta henne efter jobbet så hade dessa små goungar bakat tårta till mig... En minitårta gjord utav chokladbolls deg som dom delat upp på 5 bitar och ett tårt ljus i så kom dom å mötte mig i dörren med sång tårta och tomtebloss... Så jäkla goa alltså.. sen smaskade vi på varsin bit jag tjejerna och hennes mamma och pappa.. TACK MINA GULLUNGAR...


Ja detta var lite om dagen i dag... I morgon är en ny dag med sång och paket för då fyller min älskade son 8 år så då skall vi ha det stora kalaset på kvällen.. Kommer i morgon att försöka lära mig att sätta in lite bilder så ni ser vem ni pratar med....


Kram på er alla...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra karlsson - 20 oktober 2010 22:30

Har ju lovat att försöka hålla denna lilla sida någon sånär av dammad så här e jag nu igen. Dock VÄLDIGT trött så jag skall faktiskt ta och hoppa i bingen nu men jag hade lite jobb med mig hem som jag inte hann med i dag på kontoret. Denna dagen har ...

Av sandra karlsson - 19 oktober 2010 19:39


Hej tja nu sitter jag här igen. Känns som mitt bloggande går i både trav ocj galopp just nu. Igentligen har jag MASSA roliga saker att berätta men jag får vääl ta den en annan gång. JAg tror och hoppas att jag kommer att få några nya läsare på min si...

Av sandra karlsson - 30 maj 2010 22:12


Bjuder på en liten bild av min systers bröllop i går..   

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 22:36

Hittade denna på aftonbladet..kunde tyvärr inte låta bli att skratta men guuud om det skule hända en själv om några år...   Frun gick på toa - make försvann   Under tiden försvann hennes man från lasarettet. Då hade färdtjänsten tagit fel...

Av sandra karlsson - 23 maj 2010 21:24

                                              Här kommer ett litet litet inlägg bara.. I dag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Vi hade syrrans pojkar här i helgen och ABSOLUT inget ont om dom men guuuud va trött man blir av alla u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards